Zemiakovo - petržlenové karí


Zemiakovo - petržlenové karí 


Suroviny:
  •  1 kg malých zemiakov
  •  4 menšie cibule
  •  1 lyžička kurkumy
  •  čili
  •  2 - 3 lyžičky mletých koriandrových semienok
  •  3 paradajky
  •  80 g petržlenovej vňate
  •   soľ
  •  3 - 4 lyžičky strúhaného čerstvého zázvoru
  •  1 hrsť kešu
  •  2 lyžice oleja

Postup:

Zemiaky (čím menšie, tým lepšie) uvaríme v šupke, potom ošúpeme. Kešu orechy, zázvor a 60g petržlenovej vňate rozmixujeme s hrnčekom vody. Odložíme bokom. 
Cibuľu nakrájame nakrájame na kocky a opražíme na oleji.
Pridáme zemiaky (moje boli trochu väčšie -prekrojila som ich na polovice), kurkumu, čili, soľ a drvené koriandrové semienka. Premiešame a popražíme cca 3 minúty.
Pridáme nakrájané paradajky a povaríme ďalšie 3 minúty.
Na záver prilejeme rozmixované kešu s petržlenovou vňaťou. Podľa potreby môžeme pridať vodu. Povaríme 5-10 minút. Ja som panvicu aj prikryla. Odstavíme pridáme zvyšnú nasekanú petržlenovú vňať, premiešame a podávame.

Inšpiroval ma tento recept.








0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena