Bábovka s kokosom




Bábovka s kokosom


Suroviny:

  •  3 hrnčeky hladkej múky 
  • 1 a 1/2 hrnčeka hnedého cukru 
  •  1/2 hrnčeka sušeného strúhaného kokosu  
  • 2 lyžičky kypriaceho prášku  
  • 1 lyžička sódy bikarbóny  
  •  štipka soli    
  • vanilka  
  • 3/4  hrnčeka oleja  
  • 1/2  hrnčeka jablkového pyré alebo detskej výživy  
  • 400ml konzerva kokosového mlieka  
  •  lyžica citrónovej šťavy  
  • 100 g horkej čokolády (alebo hrozienka...)

Postup: 

V mise zmiešame múku, cukor (skúšala som už aj ubrať, ale pre mňa to bolo málo sladké), kokos, kypriaci prášok, sódu, soľ, vanilku a kúsky čokolády(alebo sušené ovocie). V druhej mise zmiešame olej, jablkové pyré, kokosové mlieko a citrónovú šťavu. Suché suroviny premiešame s mokrými - stačí ručne, metličkou. Cesto vylejeme do formy (klasickú je treba vymastiť a vysypať múkou) a pečieme pri teplote cca 170-180°C. Moja rúra nepečie rovnomerne a už ani nedrží teplotu. Ja som bábovku piekla cca hodinu, ale po cca 45 minútach ju treba skontrolovať drevenou paličkou. Na posledných 15 minút som bábovku prikryla alobalom, keďže zhora moja rúra pečie viac.
 
   






0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena