Karí so seitanom, mungo fazuľkami a zemiakmi


Karí so seitanom, mungo fazuľkami a zemiakmi 

Suroviny:
  •  seitan z 1 kg múky
  •  150 g mungo fazuliek
  •  4 - 5  zemiakov
  •  1 červená cibuľa
  •  3 strúčiky cesnaku
  •  zázvor
  •  4 paradajky
  •  1 lyžička kurkumy
  •  1 lyžička koriandrových semienok
  •  1 lyžička rímskej rasce
  •  1 lyžička garam masala
  •  koriandrová vňať

Postup:

Deň vopred namočíme suché mungo fazuľky. Uložíme na chladné miesto. Na druhý deň premyjeme a precedíme. 
Paradajky do kríža narežeme a na pár sekúnd vložíme do vriacej vody. Paradajky vyberieme, ošúpeme a nakrájame na kocky. Odložíme bokom. (ja som už paradajky prestala šúpať, niekedy mi v jedle šupka prekážala, ale už nie..)
Cibuľu nakrájame a opražíme na rozpálenom oleji. Zázvor nastrúhame (cca 1PL), cesnak nakrájame nadrobno, primiešame soľ, rozdrvíme v mažiari a pridáme k cibuli (alebo použijeme hotovú cesnakovo - zazvorovú pastu). Prihodíme kari lístky (ja mám žiaľ len sušené). Premiešame. Po cca 2 minútach pridáme do panvice paradajky. Necháme variť na slabšom ohni. Medzitým si do mažiara dáme koriandrové semienka, rascu a roztlačíme ich (ale samozrejme dajú sa kúpiť už drvené)
Drvené semienka a kurkumu pridáme k polorozvareným paradajkám Premiešavame na miernom ohni 3-4 minúty. Pridáme očistené, na kocky nakrájané zemiaky a vopred namočené mungo fazuľky. Zalejeme vodou, prikryjeme a dusíme.
Keď sú zemiaky a fazuľky uvarené pridáme seitanové kocky a korenie garam masala. Povaríme ďalších 5 minút. Servírujeme posypané koriandrovou vňaťou s plackami. Ja som robila Chapati podľa receptu od Misky z blogu Recepty z Indie.


3 komentárov:

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena