Sorbet z čaju rooibos a levandule


Sorbet z čaju rooibos a levandule

Suroviny:
  •  2 lyžice čaj rooibos
  •  1 lyžica levanduľa sušená
  •  500 ml voda
  •  cca 50 g agávový sirup (aj menej)
  •  1 lyžica cukor hnedý
  •  citrónová šťava
Postup:

Pripravíme si čaj, sušené levanduľové kvety, sladidlá a citrón.

Sorbet z čaju rooibos a levandule (fotorecept) - obrázok 1



Do hrnca nalejeme 500ml vody a privedieme ju k varu. Odstavíme
.
Sorbet z čaju rooibos a levandule (fotorecept) - obrázok 2
 
Ihneď pridáme čaj, levandulove kvety, agavový sirup a lyžicu cukru (sladidla som pridala o dosť menej než v pôvodnom recepte, aj napriek tomu bol sorbet veľmi sladky, agáve preto pridávajte postupne podľa chuti) Zmes necháme vychladnúť a preložíme do chladničky. Do zmrzlinovača prelejeme precedenú tekutinu ochutenú citrónovou šťavou (tou sa dá vyvážiť ta sladkosť).

Sorbet z čaju rooibos a levandule (fotorecept) - obrázok 3
 
Postupujeme podľa inštrukcii v návode zmrzlinovača.

Sorbet z čaju rooibos a levandule (fotorecept) - obrázok 4

Inšpiráciu som našla TU.

Sorbet z čaju rooibos a levandule (fotorecept) - obrázok 5

 

4 komentárov:

  1. Jaký zmrzlinovač máš? Mrzne sám nebo se musí namrazovat nádoba? Právě se po nějakém dívám, tak by se mi hodila inspirace...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Kaya. mam taky ten s namrazovacou nádobou. Viac som pisala aj v komentaroch tu: http://fazulky.blogspot.sk/2013/06/vanilkova-tofu-zmrzlina-s-rumovymi.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj zirafninka, dnes ma zaujal jeden vegan recept na maslo a ja ho sice robit nebudem, ale hned si ma napadla, ze ty si taka vymyslenicka a mohol by sa ti pacit. Prikladam link :) http://barerootgirl.com/nourish/2013/7/31/paleo-my-dairy-free-butter-recipe

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :))) Usmievam sa, lebo aj ja som vcera surfovala a presne na toto som nadabila :) Dakujem Miska

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena