Rumančekové koláčiky s ovocným krémom





Rumančekové koláčiky s ovocným krémom 

Suroviny:

Cesto: 
  •  1 hrnček hladkej múky
  •  1/2 hrnčeka špaldovej hladkej múky
  •  3/4 hrnčeka hnedého cukru
  •  1 lyžica kukuričného škrobu
  •   vanilka
  •   sóda bikarbóna
  •  1/4 hrnčeka oleja
  •  1 lyžicka jablčného octu
  •  1 hrnček silného rumančekového čaju
Krém:
  •  400 g mrazené drobné ovocie
  •  125 g Alsanu
  •   cukor práškový

Postup: 

Najprv si pripravíme silný rumančekový čaj. Ja už žiaľ sušené rumančekové kvety nemám, použila som kúpený čaj. Na jeden hrnček vody som použila až 5 vrecúšok. Necháme ich lúhovať v horúcej vode.

Medzitým si pripravíme múku, cukor, vanilku, škrob a sódu bikarbónu. V miske ich spolu premiešame. Prilejeme vylúhovaný čaj, ocot a olej. Metličkou vymiešame cesto.Cestom naplníme formičky. Koláčiky som piekla v plechu na minimuffinky.

Rumančekové koláčiky s ovocným krémom (fotorecept) - obrázok 3

Piekla som v papierových košíčkoch aj bez pri teplote 180°C cca 12 minút. Z uvedeného množstva mi vyšlo 48 malinkých jednohubkových koláčikov.

Rumančekové koláčiky s ovocným krémom (fotorecept) - obrázok 4

Na krém som použila mrazené ovocie. V hrnci ho krátko podusíme a potom prepasírujeme.

Rumančekové koláčiky s ovocným krémom (fotorecept) - obrázok 5

Dužinu, šťavu bez zrniečok zredukujeme na slabom plameni, kým nemá hustotu ako puding. Necháme vychladnúť. Po vychladnutí vymiešame s Alsanom izbovej teploty na hladký krém. Dochutíme cukrom. Ja som použila surový práškový cukor. Má trochu inú chuť, množstvo preto neuvádzam. Množstvo cukru závisí aj od druhu použitého ovocia.

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena