Omáčka z fazuľkových strúčikov


Omáčka z fazuľkových strúčikov

Keď som na Táninom blogu Čistinkina vareška uvidela recept na lúskovú omáčku, hneď som vedela čo cez vikend varíme.
Sestra a.k.a hlavní nákupčí priniesla z tržnice nielen strúčiky, ale aj čerstvý bôb, šťavel a čerstvé bylinky. Spravila mi veľkú radosť.
V recepte som použila sójové mlieko a olej, inak som Tánin recept presne dodržala.
Omáčku sme jedli s pečivom a vege klobáskou z DMka. Jedlo bolo výborne a určite som omáčku nevarila posledný krát.
Tani ďakujem.

2 komentárov:

  1. Ooo, vdaka za inspiraciu, fazulky sa mi urodilo dost. Tiez si pripomeniem detstvo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paráda...super si to vylepšila a krásne nafotila :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena