Nepečené citrónovo - kokosové rezy s kakaovým krémom


 
Nepečené citrónovo - kokosové rezy s kakaovým krémom

Suroviny: 

Citrusová vrstva (dávam recept na množstvo ako v pôvodnom recepte, ale ja by som už nabudúce spravila túto vrstvu len z polovičnej dávky):
  • 7-8 dl strúhaného kokosu (dala som sušený)
  • 3 pomaranče - kôra a šťava
  • 1 citrón - kôra a šťava
  • 50 ml javorového sirupu
 Kakaový krém:
  • 24 ks sušených datlí
  • 100 ml vody
  • 100 ml kakaa
  • väčšiu štipku soli
  • 75 ml roztopeného kokosového masla (robím si doma zo sušeného kokosu, dlho mixovať kým je z toho krém)

Postup:

Citrusová vrstva
Strúhany kokos mixujeme, kým nie je málilinko krémový (po stlačení sa trochu lepí spolu). Pridáme citrusovú kôru a šťavu a mixujeme znovu. Preložíme do malej tortovej formy (moja mala priemer 18cm). Hmotu rovnomerne popritláčame na dno a odložíme do mrazničky.

Kakaový krém

Datle rozmixujeme s vodou na pastu. Pridáme kakao, soľ a kokosové maslo. Opäť rozmixujeme. Krém natrieme na kokosovú vrstvu. Posypeme strúhaným kokosom a citrónovou kôrou. 
V pôvodnom recepte sa píše, že koláč nakrájame po 30 minútach v mrazničke. S polovicou som to tak spravila, tu druhú polovicu som krájala na druhy deň (koláč už bol len v chladničke). Krájanie šlo lepšie na druhý deň a aj chute sa viac prepojili. Ja preto odporúčam koláčik pripraviť deň vopred.

A ešte link na pôvodný recept TU.





0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena