Lístkové špirálky so sušenými paradajkami, špenátom a mandľami



Lístkové špirálky so sušenými paradajkami, špenátom a mandľami 

Suroviny:
  •  350 g lístkové cesto
  •  100 g paradajky sušené v oleji
  •  300 g špenát
  •  50 g mandle
  •   soľ
  •   korenie čierne mleté
  •   olej

Postup: 

Sušené paradajky vyberieme a necháme odkvapkať od oleja.
Špenát podusíme. Zmäknutý špenát jemne vyžmýkame. 
Mandle rozmixujeme, pridáme k ním paradajky a krátko rozmixujeme. Môžeme pridať aj strúčik cesnaku. Ja som teraz nedávala, lebo paradajky mám naložené spolu s cesnakom.
Pridáme pripravený špenát. Opäť rozmixujeme.
Zmes natrieme na rozvaľkané cesto a zrolujeme. Rolku je dobre odložiť na 10-15 minút do mrazničky, aby sa lepšie krájala. Ja som už na to čas nemala.
Rolku nakrájame na malé roládky, rozložíme na plech vystlaný papierom na pečenie a upečieme do zlata v rúre vyhriatej na 220°C. 

 

1 komentárov:

  1. Ahoj Ziraf Ninka, mozem sa spytat, ktore listkove cesto pouzivas? vsetky, co som doteraz pozerala vobec nie su vegan... :-( dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena