Koláčiky s pohánkovým tvarohom, arašidovým maslom a čokoládou


Koláčiky s pohánkovým tvarohom, arašidovým maslom a čokoládou

Suroviny na 6 kusov:

Cesto:
  • 100 g špaldových sušienok
  • lyžica kakaa
  • 30 g Alsanu
"Cheesecake" vrstva:
  • 170 g pohánového tvarohu (objednané tu: http://www.bezmlieka.moxo.cz/)
  • 70 g arašidového masla
  • 2 lyžice rastlinného jogurtu (dala som pohánkový, tiež objednaný z tej stránky)
  • 1 lyžica vanilkovej hrášky
  • 2 lyžice kokosového cukru
Čokoládový krém:
  • 100 ml mandľovej smotany
  • 100 g horkej čokolády

Postup:

Sušienky rozdrvíme, zmiešame s kakaom a roztopeným alsanom (všetko som hodila naraz do mixéra). Hmotu rozdelíme do muffinkovej formy vystlanej papierovými košíčkami. Dnom pohára popritláčame.
V rúre vyhriatej na 180°C pečieme 8-10 minút. Necháme trochu vychladnúť.

Do mixéra dáme všetky suroviny na "cheesecake" vrstvu. Mixujeme kým nevznikne hladký krém.
Krém rozdelíme na predpečené cesto. V rúre vyhriatej na 150°C pečieme, kým povrch koláčikov nestuhne. Stred nemusí byť úplné tuhy. Nestopla som čas, ale bolo to cca 15- 20 minút. Treba to odsledovať. Koláčiky po upečení necháme úplne vychladnúť a preložíme aspoň na 2 - 3 hodiny do chladničky.

Mandľovú smotanu zohrejeme. Keď sa na okrajoch začnú tvoriť bublinky, odstavíme. Pridáme kúsky čokolády, necháme minútu postáť a metličkou vymiešame hladký riedky krém. Krém necháme pri izbovej teplote chladnúť. Občas premiešame. Chladnutím bude krém hustnúť. Keď je dostatočne hustý, naplníme ním cukrárske vrecúško a ozdobíme koláčiky.





3 komentárov:

  1. Krásny recept, ako vidím môj pohánkový tvaroh a pohánkový jogurt sa celkom osvedčil. Si veľmi kreatívna, nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru osvedcil. Je super. Ten tvaroh je fakt uplne tvarohovy. Este som robila malinovy "cheesecake" (na ten hodim recept neskor) a sestra spravila slany hubovy kolac. takze vsetko zjedene. A dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobry den:) velmi sa mi paci tento recept i cely vas blog. zaujimalo by ma ci je ten cokoladovy krem tuhy alebo tekuty, pretoze vyzera naozaj dobre. myslite si, ze by som ho mohol pouzit na tortu? a este dalsia otazocka, pouzivate mandlovu smotanu znacky EcoMil? dakujem a prajem pekny den x

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena