Rolovaný quinoa šalát s paprikou a tofu




Rolovaný quinoa šalát s paprikou a tofu

Suroviny:
  • 1 hrnček quinoa
  • 2 hrnčeky nesoleného   zeleninového vývaru
  • 1 - 2 lyžice sezamovo - ľanového gomasia
  • 2 ks citronovej trávy
  • limetka
  • kôpor
  • farebná paprika
  • tofu (mala som údené)
  • 3 riasy nori ("listy" na sushi)
Postup:

Qouinou poriadne prepláchneme. Dáme ju do hrnca, pridáme vývar. Citrónovú trávu prekrojíme a plochou stranou noža roztlačíme. Pridáme ju do hrnca. Quinou varíme 15-20 minút na miernom ohni. Po uvarení vyberieme citrónovú trávu a quinou necháme trochu vychladnúť. Potom k nej  primiešame gomasio a dochutíme limetkovou šťavou.
Na sushi podložku položíme Nori, rozotrieme tretinu quinoi, pridáme kôpor, na rezance nakrájanú papriku, tofu a zrolujeme.
Mne sa rolky dobre krájali zúbkovaným nožom na chlieb.



2 komentárov:

  1. Nerobila som sice tento krasny salat, ale konecne sa mi podarilo akuratne uvarit quinou... vzdy som poslusne varila podla navodu na obale, cize 1 diel quinoy a 2,5 dielu vody a musela som si az u teba precitat, ze mam ubrat vodu, aby to bolo ono :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To som rada :) ja niekedy este trochu vody aj uberiem. Mam rada taku sypkejsiu quinou.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena