Banánovo - orieškový nepečený dezert


Pôvodný recept je TU. V mojom prevedení boli v kréme kúsky mandlí. Nemala som už mandľové maslo, tak som ho robila doma. Môj mixér však také mixovanie nezvláda.

Banánovo - orieškový nepečený dezert

Suroviny: 

Cesto:
  • hrnček datlí (na 30 min ich namočíme do vody)
  • hrnček orieškov (mandle, vlašské orechy)
  • 1/4 hrnčeka kakaa
Krém:
  •  2 veľmi zrelé banány
  • 4 lyžice mandľového masla
  • 1/4 hrnčeka kakaa
  • 1-2 lyžice agávového/javorového sirupu (čím sú banány zrelšie, tým menej sladidla)


 Postup:
Oriešky nahrubo rozmixujeme. Pridáme datle  a rozmixujeme. Pripravené cesto natlačíme na dno formy. Odložíme do chladničky.
Banány, mandľové maslo a kakao rozmixujeme na krém. Ak treba, dosladíme. Krém natrieme na cesto a celý koláčik odložíme do mrazničky.
Po dvoch hodinkách nakrájame. Pred jedením necháme pár minút pri izbovej teplote. Čo nezjeme odložíme späť do mrazničky ( v chladničke to už nebude až tak držať tvar, ale ani sa to neroztečie, odskúšané).

Koláčik som pripravovala v malej tortovej forme - priemer 18cm.





6 komentárov:

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena