Ovsené wafle


Ovsené wafle

Suroviny:
  •  1 a 1/2 hrnčeka múky z ovsených vločiek/rozmixované ovsené  vločky
  •  2  lyžice čerstvo drvených ľanových semienok
  •  2 lyžičky prášku do pečiva
  •  1 hrnček rastlinného mlieka
  •  1/4 hrnčeka rastlinného jogurtu (mala som jahodový)
  •   štipka soli
  •   jahody
  •   javorový sirup
  •   čokoládová poleva

Postup:

Pripravíme si suroviny. Múku z ovsených vločiek som nemala, rozmixovala som teda ovsené vločky.
A keďže už som mala mixér poruke, pridala som k ovsenej múke aj ostatné sypké suroviny. Cesto však stačí rozmiešať aj metličkou v mise. Do mixéra som priliala rastlinné mlieko a jogurt. Všetko spolu krátko premiešame. Na rozpálený waflovač rozotrieme cesto a pečieme podľa inštrukcii z návodu waflovača. Môjmu to trvá 4 minúty. Ďalšiu dvojicu waflí som piekla 5 minút a boli ešte lepšie, chrumkavejšie na povrchu.
Hotové wafle s ovocím polejeme javorovým sirupom a čokoládovou polevou (horká čokoláda a rastlinná smotana ).
Hrnček použitý ako odmerka v tomto recepte ma 240 ml. Pripravené podľa tohto receptu.




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena