Tofu ako plnené vajíčka



Tofu ako plnené vajíčka

Suroviny:
  •  200 g tofu
  •  1 citrón
  •  100 g uvareného ciceru (alebo z konzervy)
  •  1 - 2 lyžice rastlinného tuku
  •   soľ (čierna soľ dodá vajíčkovú chuť)
  •  čierne korenie
  •   horčica
  •   kečup
  •   kurkuma
Postup receptu:

Tofu dobre osušíme medzi papierovými obrúskami, nakrájame na kocky alebo formičkou vykrojíme vajíčka, srdiečka, krúžky... čokoľvek.  Z 200g tofu som mala 16 ks vajíčok. Citrón odšťavíme. Kúsky tofu namáčame v citrónovej šťave, jemne osolíme a ukladáme na plech vyložený papierom na pečenie. Pečieme v rúre vyhriatej na 250°C cca 4 minúty. Ihneď vyberieme a necháme vychladnúť.  
Cícer, rastlinný tuk, zvyšky tofu (ak ste vykrajovali formičkou) dáme do mixéra. Pridáme soľ, čierne korenie, kurkumu, horčicu, kečup a trochu citrónovej šťavy, prípadne bylinky a rozmixujeme. Pridať môžete samozrejme čokoľvek čo máte radi.
Rozmixovanú zmes dáme do cukrárskeho vrecúška...a ozdobíme tofu "bielka".






7 komentárov:

  1. Zeby som konecne vyskusala ciernu sol? Co ine na Velku noc? Len dufam, ze teta v zdravej vyzive nebude mat medzi sviatkami zatvorene. A Zirafninka, este raz sa spytam, aky objem ma tvoj mixer :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Velku noc ako stvorene. Mne velmi chutili. Pozeram ten mixer (som zas v robotke, tak hladam na nete), taky sa uz nevyraba, ale ten co sa vyrabal po nom vyzera presne tak isto, tak asi 1liter. Co by bolo fajn keby bol radsej trochu viac na vysku, menej na sirku...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vdaka, skusim nejaky podobny mixer zohnat, lebo takto musim mixovat po castiach. A ak sa mi zajtra podari kupit ciernu sol, budeme mat Velku noc aj s vajickovou aromou, aj ked neviem, ci som si uz neodvykla. Ale mozno by som mala navarit aj vianocnu kapustnicu, muz prave odhadzuje sneh :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juchu, mam ciernu sol. Teda cakala som najma vajickovu aromu, ale ta chut ma prekvapila, pripomina mi vajicko na makko. Dokonala iluzia :) Cicer je uz namoceny, zajtra budem kuchtit a uz sa tesim na prekvapene reakcie rodiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyborne to je, par ludi zmatenych :) A moja mama ako skuseny vegansky degustator okamzite identifikovala cicer a tofu, len nechapala, preco v mojom jedle citi vajicka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :)) ta sol je az neskutocne vajickova..Ale mne vajicka svojho casu chutili, takze pre mna je to vyborne :) Som rada ze chutilo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

© Fazuľky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena